Thursday 25 April 2013

Test JPJ !! hmmpp susah btol ^,^

Dalam 2 minggu lepas aku baru je dapat lesen P!
haha Alhamdulillah <3
seronok gila. tak payah nak gi tempat tuu dah yey
ingat nak share sikit 

B U K I T 
1  - tekan clash, hidupkn enjin kereta (jangan lepas clash)
2  - masok gear 1, turunkan handbreak
3  - tekan minyak sikit, lepas clash perlahan2
4  - bila dah jalan baru tekan minyak banyak sikit
5  - cermin sisi kena selari dengan tiang 1 (ni cikgu aku ajar)
6  - tekan clash pastu tekan break 
7  - freekan gear, lepas clash, angkat handbreak tinggi
8  - tengok kat luar, tayar kereta masok dalam line kuning tak?
9  - kalau masok, angkat tangan pastu jalan bila dy cakap ok
10- tekan clash, tukar gear 1 (jangan lepas clash)
11- tekan minyak banyak sikit, jangan rasa takut (tahan tau jangan lepas)
12- angkat clash sampai kita ada rasa macam kereta kita macam kedepan sikit
13- tkn minyak banyak lagi daripada tadi (tahan lagi)
14- turun hand break. (kalau dia tak bergerak, lepas clash sikit)
15- tekan clash pastu break, free gear, angkat handbreak then ambek borang =) (yeay!)


aku sebenarnya nak sambung bahagian parking
tapi aku rasa formula yang aku guna ni dah tak pakai
kalau tempat belajar aku. time aku diorang guna tiang akan datang
dengar cerita diorang nak pakai tembok pulak. haih tak paham betol
kalau langgar tiang..it's okay sebab jatoh je. tapi kalau tembok haha. hm suka hati ler

 okay da abisssss =D 


No comments:

Post a Comment